Tag - Washington Post

1
Anàlisi de Graham Holdings Corporation
2
Cable One, una nova esperança
3
Graham Holdings, l’empresa que no vol Warren Buffett

Anàlisi de Graham Holdings Corporation

El cognom Graham va estar vinculat durant dècades amb el Washington Post, el rotatiu que plasmava les tensions polítiques que succeïen a la capital dels Estats Units. Conegut com el “Post”, va ser el diari que va revelar les intencions de la Casa Blanca contra Vietnam amb els “Papers del Pentàgon” i a través de l’“escàndol Watergate” va provocar la dimissió de Richard Nixon com a president de la nació. El Post no només representava una marca de prestigi, sinó que va implantar el model de periodisme d’investigació independent.

Però la família Graham va fer més que dirigir un diari. Katharine Graham, qui va rebre en herència el diari del seu pare i va ser-ne l’editora fins els anys 90, també va ser una empresaria dels mitjans de comunicació. Va diversificar el grup familiar a través de diferents activitats. Una d’elles va ser els serveis educatius amb la compra de la marca Kaplan, a mitjans dels anys 80, i es va transformar en la principal font d’ingressos amb un 70% del total.

La bona relació entre Katharine Graham i l’inversor de Berkshire HathawayWarren Buffett, va ser històrica. Buffett va mantenir una participació inicial de 10 milions de dòlars, des de l’any 1974 fins que la família va vendre el PostJeff Bezos l’any 2013. Des de llavors, l’empresa cotitza a Wall Street amb el nom de Graham Holdings Corporation i és un conglomerat de canals de televisió, serveis per cable, educació i un conjunt de petites participacions en diferents empreses.

Malgrat la pèrdua de la joia de la corona, el successor del Post és una inversió que amaga molts bons secrets. Aquest és el seu anàlisi:

Graham Holdings, més enllà del Washington Post

Graham Holdings 2, la companyia que no vol Warren Buffett

Graham Holdings 3: TV per cable, una nova esperança

Cable One, una nova esperança

Forbes va deixar verda la televisió per cable amb l’article Cable TV not just inpopular but unsustainable”, escrit per Amadou Diallo . Malgrat ser un mal negoci, oferir un servei pèssim i incrementar abusivament el preus, els marges de beneficis de l’any 2014 del sector seran els millors dels últims 5 anys. Unes bones expectatives perquè Graham Holdings Corporation separi amb èxit la marca Cable One.

A “La companyia que no vol Warren Buffett les dades financeres ja demostraven que Cable One era el millor negoci dels antics propietaris del Washington Post. Com empresa independent, el seu valor podria sumar fins a 2.000 milions de dòlars, a més d’obrir-se un futur ple de noves opcions.

Read More

Graham Holdings, l’empresa que no vol Warren Buffett

Les relacions financeres entre Warren Buffett i la familia Graham es van trencar després de la venda del Washington Post a Jeff Bezos. Per a la comunitat financera, la desinversió de Berkshire Hathaway del actual grup Graham Holdings i l’aparent pèrdua de la confiança de Buffett, va ser una mala notícia. Tractant-se d’una inversió històrica, des de l’època que Katherine Graham dirigia el diari, quins altres motius va tenir l’oracle d’Omaha per abandonar el projecte?

Read More

Copyright © 2014. Created by Meks. Powered by WordPress.